RADIO

18 febrero 2017

Jakub no solament ets el meu millor amic, ets un germà per mi.

Fa dos anys vaig tindre la gran fortuna de conèixer-te ,i et diré una cosa que ja saps, al veure't per primera vegada se'm va passar per el cap que mai seríem millor amics, i que mai et convertiries en un dels pilars més importants de la meva vida.

Amb tu puc ser realment qui vull ser, sense ninguna máscara, sense voler quedar bé, perquè tu m'acceptes tal i com sóc, una puta loca.

Hem viscut moltes coses junts, tristors, baralles, alegries, vergonyes, i farts de riure, molts farts de riure,...
Has estat al meu costat en els moments més difícils de la meva curta existencia, quant jo pensava que ja no tenía ningú al meu costat.

M'has donat forces per poder seguir endavant, sempre tens la solució per tot. I sempre tractes de treure lo millor de mi y t'esforces en mai fer-me caure, y si arribo a caure sempre estas allá per donar-me un cop de mà.

Gràcies per fer-me riure quant estic en un puto mar de llàgrimes, per no permetre que ningú em faci mal, per compartir aquelles mitges napolitanes del moro, per aquells passeigs amb la LucyPussy, per mirar pelis junts, per escoltar cançons amb mi, per cantarles després a ple pulmó pel carrer, per la teva companyia en general.

Y per últim dir-te, gràcies per ser com ets, per dedicarme el teu temps i per estar en una part del teu gran cor. Per fer de la meva vida millor, y per crear aquest sentiment que es estimarte com un germà.

T'estimo noi, espero que la nostra amistat sigui per tota la eternitat ♡.



Paul McCartney - Here Today

El auténtico amigo es el que sabe todo sobre ti, y sigue siendo tu amigo.    -Kurt Cobain